Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
( Po-Ne, 09-18h )
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 499,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
14.12.2018
Android platby při osobním odběru v centrálním skladu
Android Pay můžete využít, když Váš telefon podporuje platební funkce s názvem NFC. V Google Play si stáhnete aplikaci Android Paynainstalujete nahraj... číst celé
05.06.2018
QR kódy
Možnost platby QR kódem při objednávce s platbou převodem. číst celé
18.07.2017
Balík do ruky – volba času doručení
Co tato služba obecně nabízí Možnost rozlišení doručovací doby umožní volit přepravní metodu, u které může blíže specifikovat čas, ve kterém chce bal... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Nejčastější dotazy
Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete přímo zde.

 

Jak postupovat při vrácení zboží ve 14 dnech ?

Úplně jednoduše.

 

Nepoužité a nerozbalené zboží včetně příslušenství a případných dárků v původním obalu je nutno zaslat na adresu :

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.

 

Osobní vrácení kde ?

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.

 

Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář pro odstoupení od smluvy.

(naleznete jej v zákaznické sekci)

Formulář je nutný?

ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které jste nám vrátili z jakéhokoli důvodu nepoužité v 14denní zákonné lhůtě.

 

Co bude dále?

Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.

Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu. Následně zjistíme údaje z formuláře a peníze zpět za zboží poputuje k Vám cestou kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet).

Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.

 

Jak postupovat při reklamování zboží ?

Úplně jednoduše.

Zboží včetně příslušenství a dárku v původním obalu (původní obal není při reklamaci podmínkou) je nutno zaslat na adresu :

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.

 

Osobní vrácení kde ?

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.

 

 

Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář Reklamační protokol.

(naleznete jej v zákaznické sekci)

 

Formulář je nutný?

ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které bude uznáno za oprávněnou reklamaci. Uvádíte zde také jakou vadu výrobek vykazuje.Ať víme s jakou vadou výrobek zaslat do servisu. A také zde uvádíte kontakty na Vás kam zaslat případný nový kus zboží.

 

Co bude dále?

Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.

Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu.O přijetí reklamace Vás informujeme emailem, následně máme zákonnou lhůtu 30ti dnů na vyřešení Vaší reklamace. Ihned po vyřešení vaší reklamace vás opět informujeme emailem.Reklamace uznaná - zašleme Vám nový kus daného výrobku pokud je skladem, pokud není spojíme se s Vámi a nabídneme Vám alternativu jiného produktu či obdobného. Pokud nestojíte o náhradní produkt vrátíme vám peníze cestou, kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet). Reklamace uznaná - produkt opraven servisem, zašleme Vám daný produkt na naše náklady ihned domů s příslušným protokolem o reklamaci a záruka se Vám prodlužuje o dobu strávenou výrobku v servise.

Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.

Dorazilo mi jiné zboží než jsem si objednal, co s tím?

První věc , která se musí udělat, je kontaktovat nás. Emailem, telefonem či osobně jak Vám vyhovuje. Kontakty jsou uvedeny.Vysvětlit a popsat daný problém.My k Vám na naše náklady pošleme přepravní službu s výměnným balíkem.

Co to znamená? Přijede řidič zásilkové služby a doveze Vám nový balíček s Vašim zboží. Pokud jste si zboží objednal/a na výdejní místo, zašleme Vám přepravní štítek a poprosíme Vás ať zboží předáte na výdejním místě odkud se dostane zpět k nám. Poprosíme Vás o přiložení kopie faktury.

Co pro to musím udělat? Vy nám to musíte pouze nahlásit s číslem faktury. A musíte zboží zpětně zabalit. Zásilková služba přijede (obvykle toto řešíme v průběhu 48h) předá vám nový balíček a Váš první (špatný) převezme, nalepí na něj vratku a odveze jej.

Bude mě to něco stát? Ano bude, bohužel Váš čas kdy budete muset být doma pro předání balíčku a převzetí nového. Tato situace bývá krajně nepříjemná, ale nutná pro dokončení našeho obchodu.Popřípadě Váš čas na opětovné odnesení balíčku na výdejní místo.


Dorazilo mi zboží přepravní společností a je poškozeno, co s tím ?

Pokud dojde k tomuto a zjistili jste poškození zboží do 24h musíte kontaktovat přepravní společnost , která Vám zboží dovezla. Prvotní kontakt musí proběhnout ze strany zákazníka. Doporučujeme také vytvořit fotodokumentaci (což v dnešní době chytrých telefonů a tabletů není nic složitého). A s danou přepravní společností sepsat reklamační protokol a přiložit fotografie. Většinou toto dnes probíhá online na stránkách dopravců.

Další důležitý krok je kontaktovat nás. Po převzetí zboží dopravcem jste v situaci, že nemáte ani zboží ani peníze za něj. My Vám proto následně po potvrzení převzetí reklamace přepravcem - vrátíme peníze za zboží a nebo pošleme nové pokud je skladem. Následně reklamace probíhá mezi námi a dopravcem. Vy o jejím průběhu dostanete také vyrozumění, ale již se Vás nikterak netýká

 

 


Zboží z našeho obchodu jste dal v záruční době do servisu a dostal jste protokol o nemožnosti opravit toto zboží ?

Tato situace jistě také může nastat. V tomto případě vás poprosíme ať příslušný protokol zašlete poštou na naší adresu.
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava ,PSČ 713 00. Zboží není nutno zasílat.
Ihned po ověření pravosti protokolu u daného servisu Vám pošleme dobropis pro vrácení platby, zde si následně vyberete cestu peněz k Vám (poštovní poukazka, hotovost, bankovní převod).
Zakoupil jsem zboží, při přepravě poničeno nebylo, ale vybalil jsem jej
a zjistil že není funkční, co s tím ?

Tato situace může nastat a často se stává, nejčastěji u elektrických spotřebičů.
A v tomto případě postupujte dle kroku  zákonné vrácení ve 14 dnech neb na toto přesně tento zákon pamatuje a takto Vás jako spotřebitele chrání. A my jako prodejce budeme postupovat přesně také dle tohoto popisu vrácení ve 14ti dnech.
Vada se projevila pouze na příslušenství, co s tím ?

I tyto situace v životnostním cyklu výrobku mohou nastat. Při tomto problému postupujte přesně dle popisu v otázce reklamace, zde je vše popsáno a uvedeno. My také budeme dle tohoto popisu postupovat.
Co znamená tato pečeť uvedena u zboží ?

Pokud je tato pečeť u popisu zboží , které se vám líbí tak vězte , že toto zboží je slevněno na nejnižší možnou cenu a tedy její nákup je velmi výhodný. Zboží bylo vráceno ve 14denní lhůtě zákazníkem. Garantujeme , že ač bylo zboží vybaleno nebylo použito a jeho funkčnost je 100%. Také se na něj vztahuje plná záruka 24 měsíců.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Neváhejte nás kontaktovat na emailu Info@kupsitohned.cz nebo telefonním kontaktu +420 608 886 135.
Milerádi na Vaše dotazy odpovíme.