S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3QR kódyMožnost platby QR kódem při objednávce s platbou převodem.... arr3Android platby při osobním odběru v centrálním skladuAndroid Pay můžete využít, když Váš telefon podporuje platební funkce s názvem NFC. V Google Play si... arr3Balík do ruky – volba času doručeníCo tato služba obecně nabízí Možnost rozlišení doručovací doby umožní volit přepravní metodu, u... arr3Možnost vlastní úpravy doručení balíčkuAplikace kurýr DPD... arr3Platba kartou osobní odběr v OstravěMožnost platby kartou při Osobním odběru v centrálním skladu nebo možnost platby kartou kurýrovi při...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zákaznická sekce

 

Odstoupení od smlouvy


Reklamační protokol


Obchodní podmínky

 

Možnosti platby


Možnosti dopravy


Nejčastější dotazy

 

Kontakty

 

Blog


Nákup po telefonu

 

Rychlý kontakt :


+420 608 886 135

+420 777 000 664

 



Nejčastější dotazy
Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete přímo zde.

 

Jak postupovat při vrácení zboží ve 14 dnech ?

Úplně jednoduše.

 

Nepoužité a nerozbalené zboží včetně příslušenství a případných dárků v původním obalu je nutno zaslat na adresu :

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.

 

Osobní vrácení kde ?

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.

 

Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář pro odstoupení od smluvy.

(naleznete jej v zákaznické sekci)

Formulář je nutný?

ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které jste nám vrátili z jakéhokoli důvodu nepoužité v 14denní zákonné lhůtě.

 

Co bude dále?

Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.

Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu. Následně zjistíme údaje z formuláře a peníze zpět za zboží poputuje k Vám cestou kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet).

Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.

 

Jak postupovat při reklamování zboží ?

Úplně jednoduše.

Zboží včetně příslušenství a dárku v původním obalu (původní obal není při reklamaci podmínkou) je nutno zaslat na adresu :

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.

 

Osobní vrácení kde ?

Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.

 

 

Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář Reklamační protokol.

(naleznete jej v zákaznické sekci)

 

Formulář je nutný?

ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které bude uznáno za oprávněnou reklamaci. Uvádíte zde také jakou vadu výrobek vykazuje.Ať víme s jakou vadou výrobek zaslat do servisu. A také zde uvádíte kontakty na Vás kam zaslat případný nový kus zboží.

 

Co bude dále?

Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.

Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu.O přijetí reklamace Vás informujeme emailem, následně máme zákonnou lhůtu 30ti dnů na vyřešení Vaší reklamace. Ihned po vyřešení vaší reklamace vás opět informujeme emailem.Reklamace uznaná - zašleme Vám nový kus daného výrobku pokud je skladem, pokud není spojíme se s Vámi a nabídneme Vám alternativu jiného produktu či obdobného. Pokud nestojíte o náhradní produkt vrátíme vám peníze cestou, kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet). Reklamace uznaná - produkt opraven servisem, zašleme Vám daný produkt na naše náklady ihned domů s příslušným protokolem o reklamaci a záruka se Vám prodlužuje o dobu strávenou výrobku v servise.

Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.

Dorazilo mi jiné zboží než jsem si objednal, co s tím?

První věc , která se musí udělat, je kontaktovat nás. Emailem, telefonem či osobně jak Vám vyhovuje. Kontakty jsou uvedeny.Vysvětlit a popsat daný problém.My k Vám na naše náklady pošleme přepravní službu s výměnným balíkem.

Co to znamená? Přijede řidič zásilkové služby a doveze Vám nový balíček s Vašim zboží. Pokud jste si zboží objednal/a na výdejní místo, zašleme Vám přepravní štítek a poprosíme Vás ať zboží předáte na výdejním místě odkud se dostane zpět k nám. Poprosíme Vás o přiložení kopie faktury.

Co pro to musím udělat? Vy nám to musíte pouze nahlásit s číslem faktury. A musíte zboží zpětně zabalit. Zásilková služba přijede (obvykle toto řešíme v průběhu 48h) předá vám nový balíček a Váš první (špatný) převezme, nalepí na něj vratku a odveze jej.

Bude mě to něco stát? Ano bude, bohužel Váš čas kdy budete muset být doma pro předání balíčku a převzetí nového. Tato situace bývá krajně nepříjemná, ale nutná pro dokončení našeho obchodu.Popřípadě Váš čas na opětovné odnesení balíčku na výdejní místo.


Dorazilo mi zboží přepravní společností a je poškozeno, co s tím ?

Pokud dojde k tomuto a zjistili jste poškození zboží do 24h musíte kontaktovat přepravní společnost , která Vám zboží dovezla. Prvotní kontakt musí proběhnout ze strany zákazníka. Doporučujeme také vytvořit fotodokumentaci (což v dnešní době chytrých telefonů a tabletů není nic složitého). A s danou přepravní společností sepsat reklamační protokol a přiložit fotografie. Většinou toto dnes probíhá online na stránkách dopravců.

Další důležitý krok je kontaktovat nás. Po převzetí zboží dopravcem jste v situaci, že nemáte ani zboží ani peníze za něj. My Vám proto následně po potvrzení převzetí reklamace přepravcem - vrátíme peníze za zboží a nebo pošleme nové pokud je skladem. Následně reklamace probíhá mezi námi a dopravcem. Vy o jejím průběhu dostanete také vyrozumění, ale již se Vás nikterak netýká

 

 


Zboží z našeho obchodu jste dal v záruční době do servisu a dostal jste protokol o nemožnosti opravit toto zboží ?

Tato situace jistě také může nastat. V tomto případě vás poprosíme ať příslušný protokol zašlete poštou na naší adresu.
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava ,PSČ 713 00. Zboží není nutno zasílat.
Ihned po ověření pravosti protokolu u daného servisu Vám pošleme dobropis pro vrácení platby, zde si následně vyberete cestu peněz k Vám (poštovní poukazka, hotovost, bankovní převod).
Zakoupil jsem zboží, při přepravě poničeno nebylo, ale vybalil jsem jej
a zjistil že není funkční, co s tím ?

Tato situace může nastat a často se stává, nejčastěji u elektrických spotřebičů.
A v tomto případě postupujte dle kroku  zákonné vrácení ve 14 dnech neb na toto přesně tento zákon pamatuje a takto Vás jako spotřebitele chrání. A my jako prodejce budeme postupovat přesně také dle tohoto popisu vrácení ve 14ti dnech.
Vada se projevila pouze na příslušenství, co s tím ?

I tyto situace v životnostním cyklu výrobku mohou nastat. Při tomto problému postupujte přesně dle popisu v otázce reklamace, zde je vše popsáno a uvedeno. My také budeme dle tohoto popisu postupovat.
Co znamená tato pečeť uvedena u zboží ?

Pokud je tato pečeť u popisu zboží , které se vám líbí tak vězte , že toto zboží je slevněno na nejnižší možnou cenu a tedy její nákup je velmi výhodný. Zboží bylo vráceno ve 14denní lhůtě zákazníkem. Garantujeme , že ač bylo zboží vybaleno nebylo použito a jeho funkčnost je 100%. Také se na něj vztahuje plná záruka 24 měsíců.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Neváhejte nás kontaktovat na emailu Info@kupsitohned.cz nebo telefonním kontaktu +420 608 886 135.
Milerádi na Vaše dotazy odpovíme.