- Úvod
- Nejčastější dotazy
Jak postupovat při vrácení zboží ve 14 dnech ?
Úplně jednoduše.
Nepoužité a nerozbalené zboží včetně příslušenství a případných dárků v původním obalu je nutno zaslat na adresu :
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.
Osobní vrácení kde ?
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.
Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář pro odstoupení od smluvy.
(naleznete jej v zákaznické sekci)
Formulář je nutný?
ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které jste nám vrátili z jakéhokoli důvodu nepoužité v 14denní zákonné lhůtě.
Co bude dále?
Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.
Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu. Následně zjistíme údaje z formuláře a peníze zpět za zboží poputuje k Vám cestou kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet).
Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.
Jak postupovat při reklamování zboží ?
Úplně jednoduše.
Zboží včetně příslušenství a dárku v původním obalu (původní obal není při reklamaci podmínkou) je nutno zaslat na adresu :
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Kubínova 394/58, Ostrava PSČ 713 00. Zboží bezpečně zabalte.
Osobní vrácení kde ?
Kupsitohned - Bc.Sedlář Kamil , Koněvova 177, Ostrava PSČ 713 00.
Do balíčku prosím přibalte kopii daňového dokladu a také si stáhněte a vyplňte formulář Reklamační protokol.
(naleznete jej v zákaznické sekci)
Formulář je nutný?
ANO - neb v něm uvádíte údaje jak a kam Vám máme vrátit peníze za zboží, které bude uznáno za oprávněnou reklamaci. Uvádíte zde také jakou vadu výrobek vykazuje.Ať víme s jakou vadou výrobek zaslat do servisu. A také zde uvádíte kontakty na Vás kam zaslat případný nový kus zboží.
Co bude dále?
Bude to jen několik dnů trvat než balíček k nám dorazí, popřípadě pokud jej vrátíte osobně bude vše vyřešeno ihned.
Balíček převezmeme a zkontrolujeme zda se jedná opravdu o zboží z našeho obchodu.O přijetí reklamace Vás informujeme emailem, následně máme zákonnou lhůtu 30ti dnů na vyřešení Vaší reklamace. Ihned po vyřešení vaší reklamace vás opět informujeme emailem.Reklamace uznaná - zašleme Vám nový kus daného výrobku pokud je skladem, pokud není spojíme se s Vámi a nabídneme Vám alternativu jiného produktu či obdobného. Pokud nestojíte o náhradní produkt vrátíme vám peníze cestou, kterou jste pro ně vybrali (poštovní poukazka, hotovost či převod na účet). Reklamace uznaná - produkt opraven servisem, zašleme Vám daný produkt na naše náklady ihned domů s příslušným protokolem o reklamaci a záruka se Vám prodlužuje o dobu strávenou výrobku v servise.
Pokud při prvotní kontrole zboží zjistíme, že zboží na základě eanu, výrobních čísel aj. není z našeho obchodu zasíláme jej zpět na náklady adresáta.
Dorazilo mi jiné zboží než jsem si objednal, co s tím?
První věc , která se musí udělat, je kontaktovat nás. Emailem, telefonem či osobně jak Vám vyhovuje. Kontakty jsou uvedeny.Vysvětlit a popsat daný problém.My k Vám na naše náklady pošleme přepravní službu s výměnným balíkem.
Co to znamená? Přijede řidič zásilkové služby a doveze Vám nový balíček s Vašim zboží. Pokud jste si zboží objednal/a na výdejní místo, zašleme Vám přepravní štítek a poprosíme Vás ať zboží předáte na výdejním místě odkud se dostane zpět k nám. Poprosíme Vás o přiložení kopie faktury.
Co pro to musím udělat? Vy nám to musíte pouze nahlásit s číslem faktury. A musíte zboží zpětně zabalit. Zásilková služba přijede (obvykle toto řešíme v průběhu 48h) předá vám nový balíček a Váš první (špatný) převezme, nalepí na něj vratku a odveze jej.
Bude mě to něco stát? Ano bude, bohužel Váš čas kdy budete muset být doma pro předání balíčku a převzetí nového. Tato situace bývá krajně nepříjemná, ale nutná pro dokončení našeho obchodu.Popřípadě Váš čas na opětovné odnesení balíčku na výdejní místo.
Dorazilo mi zboží přepravní společností a je poškozeno, co s tím ?
Pokud dojde k tomuto a zjistili jste poškození zboží do 24h musíte kontaktovat přepravní společnost , která Vám zboží dovezla. Prvotní kontakt musí proběhnout ze strany zákazníka. Doporučujeme také vytvořit fotodokumentaci (což v dnešní době chytrých telefonů a tabletů není nic složitého). A s danou přepravní společností sepsat reklamační protokol a přiložit fotografie. Většinou toto dnes probíhá online na stránkách dopravců.
Další důležitý krok je kontaktovat nás. Po převzetí zboží dopravcem jste v situaci, že nemáte ani zboží ani peníze za něj. My Vám proto následně po potvrzení převzetí reklamace přepravcem - vrátíme peníze za zboží a nebo pošleme nové pokud je skladem. Následně reklamace probíhá mezi námi a dopravcem. Vy o jejím průběhu dostanete také vyrozumění, ale již se Vás nikterak netýká




